Dokonalé vozidlo není dnes už jenom takové vozidlo, které nás spolehlivě dopraví z místa na místo, které se nám cestou neporouchá a neodepře poslušnost. Dokonalé vozidlo, auto stejně jako třeba motocykl, je takové, které je skutečně opečovávané a vypiplané až do těch posledních detailů. A to jak těch na povrchu, tak i těch obvykle skrytých před našimi zraky pod kapotou. A i to, co je tu zdánlivě jenom pro parádu, musí skutečně být pro parádu.
Vždyť si třeba jenom představte auto, které je byť i jenom místy pomačkané, otlučené, oprýskané, zrezivělé. Copak tím se může někdo pyšnit? Pochopitelně že nemůže. A to ani tehdy, když mají podobné nedostatky ‚jenom‘ poklice, tedy disky. Protože i těch si na každém vozidle každý snadno všimne. A když tyto kazí dojem, není to ono.
Na kola prostě patří něco, na co se dá hledět se zalíbením. Ale to neznamená, že by si majitelé vozidel měli každou chvíli kupovat nové disky, třeba když se ty dosavadní okoukají, někde otlučou nebo odřou, oprýskají, prostě opotřebují a zestárnou. Disky si hned kupovat netřeba, protože se tyto dají i uvádět do lepšího stavu. Je tu možné jejich vyrovnávání, když jsou mechanicky poškozeny třeba po cestě náročným terénem, je možné i lakování disků, i jejich repase. Přičemž se dají takto renovovat jak disky hliníkové, pak i ty plechové, ocelové. Každému druhu disků je tu pomoc k dispozici.
A kdo tedy chce, může si zařídit, aby i jeho opotřebované a třeba i naprosto nevzhledné disky opět zazářily, aby se vrátily ke http://ocko.tv/ktere-dve-kapely-prosly-narocnym-castingem-4-fm5-/g2band.aspx%3Fc%3DA170817_140955_ocko-g2band_kks své původní kráse nebo získaly nějaký jiný, nový půvab. A kdo pak má na dokonale vypadajícím autě, případně motorce, i nové disky, které tu nepůsobí jako ona pověstná pěst na oko, ten na sebe a své vozidlo může být hrdý. A současně si může být jist i tím, že se bude s jeho vozidlem dobře jezdit, protože i na to mají disky svůj vliv.